blog ini menambat jiwa saya

Monday 19 September 2011

Cita-cita

Ini bukan blog pertama aku.tapi serius aku masih bangang dalam setting blog.

Dalam usia aku mencecah 17 dulu,aku rasa hidup aku memang ok.Result spm pun ok tak lah bangang sangat tak juga dikira pandai.Aku rasa gembira dalam hidup tapi dalam usia 21 tahun sekarang ini aku rasa aku tak ada cita-cita lagi.Seingat aku dulu macam ada. Dari jadi bomba ke detektif ke wartawan ke pakar bahasa sampai lah cikgu sejarah.Tapi dlam zaman apple iphone ni sapa yang tak gelak bila ko nak jadi cikgu sejarah.Silap aku gak jati diri x kukuh.Hari ini aku belajar sains komputer tapi aku xtau nak jadi apa.Aku bukan belajar sebab nak kereta besar,awek lawa,rumah besar.Aku belajar sebab nak belajar.Kalau aku tak suka  aku takkan belajar. Tu masalah aku.Ada gak orang kata nanti belajar coding sungguh2 boleh jadi kaya boleh beli proton inspira , rumah besar. Gila.Programming is my worst nightmare la.Apahal aku bangang sangat tulis dalam blog ni.

No comments:

Post a Comment